jakie cześci do OCTAVI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • TomekP
    Classic
    • 2010
    • 7

    jakie cześci do OCTAVI

    witajcie,
    szukalem szukajke ale nie moge namierzyc stosownego tematu, bo całe stada tematów znalazllem z jakas sprzedaza albo kupnem alufelg bo wlasnie o nie mi chodzi.
    sprawa wyglada tak:
    mam golfa V (nastepca mojej octy) z roku 2008 w TDIku, i fabryczne stalowe felgi maja rozmiar 6Jx15 ET47. Chce kupic alufelgi do niego, i szukalem po allegro i za chiny ludowe nie moge znalezc takich alusów które by mialy te same parametry, są albo 6.5x15 i et np 50,45,38? albo jak jest 6jx15 to znow et nie gra bo jest albo 45 albo 50.
    czy te parametry sie musza zgadzac? czy jak to jest? bo widze ze ciezko bedzie dobrac felgi z tym isamymi parametrami...
    dzieki za pomoc.
    pozdr
    Tomek P.
  • Rafi
    Classic
    • 2008
    • 15

    #2
    jakie cześci do OCTAVI

    witam
    kupiłem sobie niedawno Octavie i chciałbym w niej wymienic w niej co trzeba
    tzn rozrząd olej
    chciałbym wiedziec jakie cześci i który olej najlepszy do mojego autka
    gdzie w karkowie mozna to zrobic najlepiej i w miare tanio??


    z góry dzieki
    Rafi

    Komentarz

    • bielinek
      Ambiente
      • 2008
      • 157

      #3
      Brałbym oryginalny rozrząd + pompa wody oryginalna albo Ruville. Ewentualnie inne MARKOWE (pasek Contitech, rolki Ruville)

      W kupionej furze warto wymienić wszystkie filtry.I powiem Ci, że na filtrach nie warto oszczędzać.Różnica w cenie np filtr powietrza Mann -40zł, Made in China - 29 zł. (Ja u siebie używam Mann'a, filtr paliwa mam Meyle).

      Oleum = Motul Xcess 8100 5W-40. Koledzy na forum mają alergię na Castrola ( nie wiem czemu śmigałem na nim 50 kkm i było Ok).

      W Krakowie wszyscy jeżdzą do Serwisu Skody Leszka Kobiałka na Powstańców 1 (Prądnik Czerwony, wylotówka na Warszawkę). Mieszkam 5 minut piechotą od tego miejsca i faktycznie dużo Skodzin tak robią. Ja nie mam doświadczeń z tym warsztatem także nie mogę nic powiedzieć, może koledzy się wypowiedzą.

      Pozdrawiam i dużo radości w furki.

      Kliknij "POMÓGŁ" jeśli wkurzyłem Cię tak, że brakuje Ci bluzg
      ________________________________________

      Komentarz

      • 2pac
        L&K
        S_OCP Member
        • 2007
        • 1476
        • Octavia I (1U2)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

        #4
        filtry -> omijaj filtrona jak to dobrygrzeswawa mnie pouczyl
        President Johnny II + President Florida/ ML-145
        O1 - 122KM@141KM 261Nm@303Nm By Rogalotti
        OII - 140KM@178KM 320Nm@374Nm By CompSport

        Komentarz

        • Janinho
          Rider
          S_OCP Member
          • 2008
          • 390
          • Octavia II (1Z3)
          • BKD 2.0 TDI 140 KM

          #5
          Zamieszczone przez 2pac
          filtry -> omijaj filtrona jak to dobrygrzeswawa mnie pouczyl
          2pac, why ? :P for money ?
          >>>Moja Octavka<<<

          Komentarz

          • Maicroft
            Moderator
            S_OCP MemberModeratorr
            • 2004
            • 25757
            • Audi

            #6
            Zamieszczone przez bielinek
            W kupionej furze warto wymienić wszystkie filtry.I powiem Ci, że na filtrach nie warto oszczędzać.Różnica w cenie np filtr powietrza Mann -40zł, Made in China - 29 zł. (Ja u siebie używam Mann'a, filtr paliwa mam Meyle).
            Drogi ten chinol Mann za chwile wszystko tez bedzie produkowal w chinach, wlasnie "for money"
            Spritmonitor.de

            Komentarz

            • bielinek
              Ambiente
              • 2008
              • 157

              #7
              Ceny sklepowe z Krakowa.

              Kliknij "POMÓGŁ" jeśli wkurzyłem Cię tak, że brakuje Ci bluzg
              ________________________________________

              Komentarz

              • b-bar01
                Elegance
                • 2007
                • 985
                • Octavia I (1U2)
                • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

                #8
                Zamieszczone przez bielinek
                Brałbym oryginalny rozrząd
                ja nie widziałem na rynku nieorginalnych, polecam za to komplety (pasek+rolki+napinacz) SKF lub Conti.
                Zamieszczone przez bielinek
                Oleum = Motul Xcess 8100 5W-40
                jak to jest seryjne ALH to może być Mobil 1 5w50 rally.. lub 0w40 TD
                oba w specyfikacji 505.00
                sprawdź opony ( możesz jeszcze dla pewności zrobić geometrię )
                i w drogę.... gaz do dechy :wink: bo Ci się kierowniczki zapieką :szeroki_usmiech
                pzdr.
                *** Cicho, łatwo i przyjemnie ***

                Komentarz

                • Rafi
                  Classic
                  • 2008
                  • 15

                  #9
                  dzieki za rady

                  mam jeszcze pytanko czy ktos miał doczynienia z FEU VERT na zakopiance, warto im powieezyc bryke??
                  Rafi

                  Komentarz

                  • Matis68
                    Ambiente
                    • 2006
                    • 195

                    #10
                    FEU VERT do poważniejszych napraw chyba sie nie nadaje..Ja się mogę wypowiedzieć o serwisie na Powstańców. Robiłem tam ostatnio przegub i jestem zadowolony. Tuż obok jest hurtownia z częściami do SKODY. Mają tam oryginały i zamienniki . Serwis na oko trochę "starodawny" i panowie bardzo weseli :lol: ...ale robota szybko i fachowo wykonana , możesz patrzeć na ręce i dostaniesz swoje stare części na pamiątkę.

                    Ceny znośne, wymiana przegubu zdaje sie 35 zł..w sumie serwis do starszych aut VAG, jak znalazł..
                    http://www.youtube.com/watch?v=qtDOe...eature=related

                    Komentarz

                    • Agamek12
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2006
                      • 9942
                      • Ford

                      #11
                      Ja bym Ci jeszcze poradził zdjąć przednie nadkola w celu sprawdzenia, czy nie nazbierało się tam błoto. Ja dziś to zrobiłem i włosy stanęły mi dęba :shock: : w prawym nadkolu błoto około 20cm, w lewym około 10 cm wysokości :!: Ostukałem blachy śrubokrętem i na szczęście nic złego się z nią nie stało... uffff... Nie wiem, gdzie jeździł poprzedni właściciel :?: ...
                      Adam... Używam:
                      Rolka: e11FL 97KM/130Nm
                      Passek: B6 175KM/366Nm

                      Komentarz

                      • elemenateur
                        Elegance
                        • 2007
                        • 803

                        #12
                        Zamieszczone przez b-bar01
                        bielinek napisał/a:
                        Oleum = Motul Xcess 8100 5W-40

                        jak to jest seryjne ALH to może być Mobil 1 5w50 rally.. lub 0w40 TD
                        oba w specyfikacji 505.00
                        sprawdź opony ( możesz jeszcze dla pewności zrobić geometrię )
                        i w drogę.... gaz do dechy :wink: bo Ci się kierowniczki zapieką :szeroki_usmiech
                        pzdr.
                        za pieniądze tych Mobili wolałbym Motula który już jest sprawdzony przez tysiące użytkowników w silnikach z VP


                        jak koledzy piszą:
                        oliwa, wszystkie filtry, odgrzybić klimę, sprawdzić zawias, może jakiś VAG i program - niech gniecie a co :diabelski_usmiech

                        Komentarz

                        Pracuję...